חמיו של הפצוע בפיגוע: "די כבר עם השקר של אוסלו"

    מהדורת הבוקר No Comments on חמיו של הפצוע בפיגוע: "די כבר עם השקר של אוסלו"

    יאיר ליאור, חמיו של הפצוע מהפיגוע אמש, ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "כשם שמנערים שטיח מאבק, כך אני רוצה לעשות לתוכנית אוסלו, לנער אותו ולנפץ את השקר הגדול". על מצב חתנו הפצוע הוא מעדכן: "מצבו עדיין קשה אך יציב ולא נשקפת סכנה לחייו. הוא יקבל בס"ד עוד מנות דם ונקווה לבריאות שלמה"

    פיגוע אוסלו
    גל הפיגועים לאחר הסכמי אוסלו. צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יאיר ליאור, חמיו של אריה גוטליב, הפצוע מהפיגוע אמש שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' וסיפר: "הבנתי שבאמצע הלילה הוא תיקשר עם הסביבה ושיחזר את פרטי האירוע כפי שהוא זוכר. מצבו עדיין קשה אך יציב ולא נשקפת סכנה לחייו. הוא יקבל בס"ד עוד מנות דם ונקווה לבריאות שלמה".

    "אני גר ביישוב בית חגי, היישוב כבר ספג אבידות קשות כמה פעמים. אבל אני רוצה לומר ברמה הלאומית. כשם שמנערים שטיח לאבק אותו, כך אני רוצה לעשות לתוכנית אוסלו, לנער אותו ולנפץ את השקר הגדול. אתמול ראיתי את אחד הקצינים וראיתי שאין בעיניו שום ברק של לחימה והתקפיות. כולם שבויים בקונספציה של אוסלו. כל ההתרעות שלנו מאז נפלו על אוזניים ערלות. התחננו שלא יתנו להם נשק ואוטונומיה. צריך להבין שעם ישראל חוזר לארצו, זה לא עוד הסכם מדיני או הסדר קרקע. קודם כל צריך לשחרר את המדינה ומנהיגיה מהסכמי אוסלו. להרוס מבנים בלתי חוקיים בקצב, ולגרש את המחבלים מיידית".

    "שופטי בג"צ לא נבחרו ע"י העם ואסור להם לנהל לקבוע מדיניות שמשליכה על המצב הביטחוני. הורי, דור המייסדים, המעפילים שמסרו נפשם למען המדינה, הם אלו שמסרו נפשם למען המדינה. אני מבקש משר הביטחון, הפסק את אפקט אוסלו". ולסיום, התייחס ליאור לבת שבע נגרי הי"ד, הנרצחת בפיגוע הקשה: "מילה על הנרצחת. היא הייתה אישה שכל כולה רוך וחסד. זו אבידה גדולה למשפחה, ליישוב, ולעם ישראל. אבידה לילדי הגן שכה אהבה".

    האזינו



    0 תגובות